keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Lula

Mermaid dreams

Kolmen viikon unelmaloma on nyt takana, josta puhua pulputin pari vuotta. Hoin aina sitä et sitku pääsen sinne ja teen sen, ni sit voin olla onnellinen. Ei, oon onnellinen just tässä ja nyt. Ja sinne minne meen ens kerralla, niin oon jo valmiiks onnellinen. Tietty se et pääsee surffaa ja olee vedessä tuo aina paljon iloa ja toivois et sais tehdä sitä aina, mut pitää osata pysähtyy ja olla onnellinen tässä hetkessä ja lakata pyrkimästä aina jonnekkin muualle. Kaikki tulee omalla painollaan.

Mun herääminen tuli heti reissun ekana päivänä, kun lauta pamahti otsaan. Olin oikeesti liian väsynyt jet lagin takia, mutta niin innoissani surffista, lopputuloksena makasin sairaalassa tikattavana. Piti väkisinkin pysähtyy kahdeksaks päiväks. En saanut surffaa, en mennä veteen, en saanut tehdä mitään mistä olin haaveillut ja kaikki se oli siinä käsien ulottuvilla. Pitkästä aikaa, sain olla vaan, ilman et koin huonoa omaatuntoa siitä, etten tehnyt mitään. Eikä mua missään vaiheessa edes oikeen harmittanut, nautin siitä. Lopulta odotuskin palkittin pääsin tekemään kaiken sen mistä olin haaveillut ja vielä enemmänkin.

blogi11 blogi10 "Travel. Get out of your comfort zone. The world is the school of life. And traveling will change your whole perspective." blogi4 blogi12 duckdive "School will make you smart, the world will make you wise." paatonsurffi biitsi blogi9
"You get there by realizing you are already there."
blogi8 blogi6 rannalla blogi7
"You may not always end up where you thought you were going, but you will always end up where you are meant to be." 1blogi
blogi5
Jos en olis pysähtynyt, en tiedä olisinko ehtinyt huomaamaan sitä, että rakas mieheni aikoi kosia mua. <3

blogi2

2 kommenttia:

CONTACT

wheelslikepowder@gmail.com